Jakie role i zakresy obowiązków obejmują Państwo w przypadku najbardziej wymagających Klientów w kontekście pandemii?

Przez w
Jakie role i zakresy obowiązków obejmują Państwo w przypadku najbardziej wymagających Klientów w kontekście pandemii?

Realizację zleceń na stałą obsługę FM rozpoczynamy od stworzenia szczegółowego planu zabezpieczenia sanitarno-epidemiologicznego obiektu.

Jakie nowe role i zakresy obowiązków obejmują Państwo w przypadku najbardziej wymagających Klientów, jeśli chodzi o kontekst pandemii?

– Zareagowaliśmy błyskawicznie: w krótkim czasie wprowadziliśmy do oferty usługę ozonowania i automatycznego pomiaru temperatury. Ozonowanie oferujemy w dwóch wariantach: jako jedną z pakietu usług FM oraz jako działanie interwencyjne. Jeżeli firma potrzebuje dezynfekcji wybranych pomieszczeń czy całych budynków, wystarczy zgłoszenie. Rozumiejąc powagę sytuacji i biznesowe ryzyka związane z pandemią, skróciliśmy czas reakcji do absolutnego minimum. Możemy też w krótkim czasie opracować projekt i zainstalować system automatycznego pomiaru temperatury.

Realizację zleceń na stałą obsługę FM rozpoczynamy od stworzenia szczegółowego planu zabezpieczenia sanitarno-epidemiologicznego obiektu. Podstawą do opracowania szczegółowych wytycznych są przepisy ogólne oraz wewnętrzne procedury wdrożone i stosowane przez Klienta. Nasze działania nakierowane są na osiągnięcie dwóch kluczowych celów:

  • zagwarantowanie bezpieczeństwa epidemiologicznego – nasz personel pracuje wyłącznie z użyciem środków ochrony osobistej (maseczki, przyłbice, rękawiczki jednorazowe, środki odkażające). Każdy pracownik przed rozpoczęciem zmiany ma sprawdzaną temperaturę, a w uzasadnionych przypadkach przeprowadzamy wywiady środowiskowe, aby wykluczyć kontakt z osobami zakażonymi i chorymi na COVID-19,
  • zapewnienia ciągłości obsługi – dbamy o to, aby ograniczyć lub wręcz wykluczyć kontakt pomiędzy pracownikami z różnych zmian. Mamy opracowany system szybkich zastępstw w przypadku choroby lub kwarantanny części personelu – wszystko po to, aby zapewnić Klientowi ciągłość i najwyższy standard usług pomimo utrudnień związanych z epidemią.

FM Solutions chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą: konsultujemy oraz optymalizujemy zabezpieczenia wprowadzone przez Klientów. Podejmujemy się też opracowania kompleksowego projektu oraz wdrożenia zabezpieczeń dla całych obiektów, a także wszystkich zachodzących w nich procesów biznesowych.

(wypowiedź dla magazynu Obiekty)