Jakie są najnowsze trendy w obsłudze technicznej nieruchomości?

Przez w
161

Czego oczekują Nasi klienci? Jak zmieniają się ich preferencje.

Branża facility management, również w Polsce, spotyka się z rosnącym trendem dążenia klientów do partnerstwa długoterminowego. Ewoluuje także samo umotywowanie outsourcingu usług z tego zakresu.
Firmy coraz częściej decydują się na umowy na dłuższy okres. Motywowane jest to bezpośrednio chęcią osiągnięcia jak najwyższego zwrotu z inwestycji oraz zrozumienia, że tylko taka stała relacja prowadzi do większego zaufania i bezpiecznego wprowadzania nowych strategii.
Równie silnym trendem jest wyraźne zwrócenie się w stronę nowoczesnych technologii i danych, jakie dzięki nim są dostarczane. Wykorzystanie internetu rzeczy (IoT) pozwala pracodawcom na oferowanie jeszcze bardziej komfortowych, energooszczędnych i bezpiecznych miejsc pracy. Nowoczesne systemy zarządzania budynkami dostarczają też ogromne ilości danych nie tylko pokazują sposób pracy, ale także pozwalają zoptymalizować wykorzystanie istniejącej przestrzeni, jej modyfikacje czy rozwój. Stąd choćby dynamiczny wzrost zapotrzebowania na pomieszczenia pracy wspólnej, co-working. To trend, który w najbliższych latach nadal będzie tylko narastał.

(wypowiedź dla magazynu Real Estate Manager)

54321
(5 votes. Average 5 of 5)