4 stycznia, 2021

Jakie argumenty przemawiają za nieprzechodzeniem na obsługę FM w trybie inhouse?

Przez Grzegorz Gałka w Publikacje
448

Zarządzanie nieruchomością to dziś nie tylko obsługa techniczna, ale także szereg innych działań, jak ciągłe poszukiwanie ekonomicznych rozwiązań czy przemyślane dysponowanie zasobami obiektu. Wszystko to ma sprawić, że budynek będzie działać sprawnie, a jego użytkownicy będą mieć zapewniony najwyższy poziom komfortu. Dlatego też dobry facility manager powinien mieć nie tylko umiejętności techniczne, ale także wiedza z zakresu ekonomii, administracji, zarządzania oraz kompetencje miękkie.

Firmy specjalizujące się w obsłudze budynków mają tę przewagę, że poza sprofilowaną wiedzą posiadają także bogate doświadczenie, zdobywane latami w różnych obiektach. Dobry podwykonawca w tym obszarze to gwarancja dostępu do zespołu specjalistów, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Współpraca z takim podmiotem to okazja do wdrożenia najlepszych rozwiązań i podniesienie efektywności kosztowej. Co więcej, niektóre specjalistyczne firmy mogą się też poszczycić certyfikatami działania według norm ISO czy OHSAS, co także potwierdza ich przewagę.

Obsługa budynku to również gwarancja sprawnego działania w sytuacjach kryzysowych oraz zachowania ciągłości w zarządzaniu. Co więcej, taka współpraca pozwala korzystać z usług dodatkowych oraz szybko dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Jest to także wygoda, ponieważ nasi klienci mogą skupić się na swoim biznesie, podczas gdy my dbamy o budynek.

Jeśli więc miałbym w kilku słowach przedstawić, dlaczego warto zdecydować się na usługi FM zamiast trybu inhouse, to będą to: doświadczenie, efektywność i oszczędność.

ZOBACZ INNE WPISY